Inclusive...

Den nya kollektionen från H&M

Idag öppnade den nya plus size kollektionen på H&M, Jag hittade flera fina saker som jag ska beställa hem och prova. Guuud vad jag hoppas de passar! Men efter det här klädpaketet måste jag nästan lova mig själv att inte beställa mer på ett bra tag. Jag erkänner att mina pängar börjar ta slut eftersom jag beställde både från Evans och Yours den här veckan.
Jag tror att shopping är mitt nya beroende. Men jag älskar nya kläder, vilket jag aldrig gjort förut. Aldrig i hela mitt liv har det varit kul att handla.

Jag tycker den nya kollektionen är jättesöt men varför har de inte större modeller?
Hittade ni något som passade i den nya kollektionen? Är inte den rosa kjolen otroligt söt?


Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Angående modeller så är ju kollektionen "inclusive" ehum.. Antar att de tyckte någon i stl 40 med boobs var bäst ^^ Sådär mitt emellan. Beställde hem den rosa kjolen och den svarta klänningen med blommigt mönster. Dock med rabatt så det blev bara 600 spänn allt som allt.

2011-03-10 @ 20:31:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0