Mina drömmars kamera

Mina drömmars kamera.
Den heter Lumix G2. Röd, underbar och helt jävla fantastisk. Jag har länge velat ha en systemkamera, men då hette den Nikon D90. Det började med att jag såg reklamen på tv, den var så fantastisk. Men just då var jag sjuk och tänkte att det inte va någon idé att köpa kamera. Det skulle bli min present när jag blev frisk. Nu är jag så frisk man kan bli och har varit det i ungefär ett år, men har fortfarande inte köpt någon kamera. Jag har tänkt att det är för mycket funktioner att lära sig och det vill inte fastna i mitt tröga huvud. Det här handlar fortfarande om D90.
Men nu, den röda Lumix. Den är mindre, bättre och dessutom billigare. Ett kap med andra ord. Så igår vid halv tolv på kvällen bestämde jag mig. Den ska jag ha. När jag väl har bestämmt mig för något vill jag ha det på en gång! Så idag bär det av till elgiganten, kanske kommer jag hem med min egen röda Lumix G2.

På tal om något helt annat, så har jag nog listat ut hur html fungerar!

Kommentarer
Postat av: Richard

Va fin den är, men trodde säkert du var tvungen att ha en svart eller möjligen en rosa ;)

2011-03-08 @ 08:16:30
Postat av: Ellie

Det blev en blå faktiskt! Den röda fanns inte inne så jag fick välja på svart eller blå och den blåa är ju lite coolare.

2011-03-08 @ 13:09:53
URL: http://fatisthenewblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0