Suget...

Idag vakande jag med sug att gå ut. Vi åt Poptarts till frukost, som var så sött att det sved i munnen. De var första och sista gången jag äter sådana. I alla fall... jag ville till engelska affären för att köpa vit choklad så vi tog tåget in till Stockholm södra och promenerade den korta biten till Söderhallarna. Det var svalt och skönt i luften, vilket gjorde det superskönt att promenera.
När vi ändå var i Söderhallarna så gick vi in på den asiatiska affären och köpte pockys.
Pockys är japanskt och är mitt absoluta favoritgodis. Det är pinnar med jordgubbs-grejs på fast det finns såklart i andra smaker också.



Sen bar det av till tunnelbanan och SF-bokhandeln, som för övrigt är min favoritaffär. Det luktar böcker där inne och de har oändligt mycket manga och anime.
Jag köpte 6 böcker och av dem var det fem volymer av Honey Hunt, som jag aldrig har hört talas om förut. Men det är från samma författare/tecknare som gjorde Hot Gimmick (som är fantastisk).



Jag bar runt på min kamera hela dagen, men hittade inget jag ville fotografera. Allt ser så molnigt och grått ut för tillfället. Jag skulle ha passat på igår men då hade jag ju inte suget.
Nu är helgen snart över och i morgon är det tillbaka till ensamheten.

Peace out ^-^v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0