Lite om mig

Idag är min första dag som bloggare. Jag är faktiskt en aning nervös över hur det kommer gå. Finns det någon där ute som kommer läsa med samma intresse som jag har när jag läser andras bloggar?

Eftersom det är mitt första inlägg och ni inte vet något om mig ännu så ska jag börja precis där.

Ellie är ett av de många namn jag går under och det är det ni kan kalla mig. Jag är 20 år och bor fortfarande hemma med min mamma och äldre bror i en liten lägenhet i Stockholm.
För tillfället varken jobbar eller studerar jag, så jag spenderar mycket tid i min egna lilla värld eller andras världar.
Mina dagliga mail till min bästis, syster och fru (en och samma person) är en flykt för mina tankar, som jag har allderles för många av.
Jag älskar allt som är japanskt förutom sushi, det är äckligt.

Jag tror ni får veta mer om mig med tiden, jag hoppas ni följer mig och mina tankar!

/Ellie

Kommentarer
Postat av: richard

:)

2011-03-06 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0