Gaiaonline.com



Nu har jag varit borta från bloggen ett tag. Som så många andra har jag tappat blogglusten... för tillfället i alla fall.

Jag har börjat vara väldigt mycket på Gaia den senaste tiden. Spelat ett nytt spel "Resort World". Prova, det är verkligen kul! Det finns på Facebook också för de som inte orkar skapa ett Gaia-konto. Det är ett sånt spel man måste ha myckey kompisar på, men det kan man lätt skaffa i forumen.

Bilden är aviart som jag gjort till min mamma. På gaia har man en liten avatar och det är väldigt populärt att rita av dem och sälja (för gaia guld) eller ge bort till folk. Den här gjorde jag gratis till min mammas gaiaprofil. Som jag också designat såklart. I'm so awesome!

Om ni kollar in gaia, leta upp mig, Umitex3

Nu kanske jag försvinner igen för ett tag. Men ni ska veta att jag saknar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0