OOTD och mitt oväntade försvinnande



Min outfit of the day är en svart tröja från Ellos Plus collection, kjol från H&M Inclusive, prickiga strumpbyxor från Åhlens och supersöta skor från Evans.
You like?

Nu har jag sett tusselagos vilket innebär ätt våren är här, och då passar jag självklart på att bli förkyld.
Har legat sjuk och eländig på soffan hela helgen och bara klagat tills allas öron trillat av. Levt på bara glass och vatten och inte ens tittat på datorn.
Men nu är jag på bättringsvägen då jag faktiskt nästan kan andas genom näsan igen.

Så idag bar det av till besök hos min psykiatriker vilket ledde till att jag får ännu fler droger. Jag bara tackar och tar emot, några fler tabletter slinker ju alltid ner. Herregud jag börjar låta som en missbrukare :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0