Nana eller Para?



Igår kollade vi klart på Angelic Layer och slutet var helt annorlunda än i mangan (som jag såklart har läst hela). Jag är egentligen ingen anime-tjej men nu när jag kommit igång vill jag se mer. Så nu är frågan, vilken ska vi se nu?
Nana eller Paradise kiss? Båda är gjorda av Ai Yazawa och hon är helt fantastisk. Hennes hisorier är så känsloladdade och fint tecknade, verkligen värda att läsa! Fast det är lite depp-varning på dem, det slutar inte alltid gott. Fast jag har faktiskt inte läst slutet på någon av dem. Väntar otåligt på att volym 22 av nana ska komma och Para finns inte att köpa längre. Vems dumma idé var det att sluta ge ut Para? D: SUCK OCH STÖN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0