Uppcon


Now my lovers är det bara en vecka kvar till Uppcon! Jag kom på att jag inte ens hade köpt tyg till min cosplaydräkt. Så jag fick panikåka och handla svart fleece eftersom jag ska cosplaya som Gloomy bear.
Gloomy är en människoätande björn som vi alla älskar väldigt mycket (kom igen, han är ju fluffig).
Jag skulle vilja säga att jag sitter och syr men så är inte fallet...jag sitter och tittar på medans min kära mor syr. Men jag vill gärna tro att jag är moraliskt stöd. Dessutom kan jag klaga när hon gör fel ;3
Symaskinen och jag har en fejd på 10 år och kommer inte alls överens. Därför är min mor snäll nog att sy åt mig.
Jag är evigt tacksam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0