Kort lycka

Idag sparkade jag mig själv i baken och stämde träff med den underbaraste Mochi, also known as min fru.
Vi tog oss in till Farsta Centrum och fikade, kaffe till henne och Coca cola zero till mig.
Det som är det mest underbara med henne är att vi kan sitta och prata hur länge som helst och vara helt ärliga med varandra. Hon är helt enkelt min bästa vän ♥

Dagens olycka hände dock när jag kommit hem. Jag och min mor satt vid köksbordet och spelade backamon, hade precis vunnit mitt andra parti när stolen går sönder och jag slår huvudet i skåpet bakom mig. Vilket följs av en ångestattack och en sjö av tårar (av ångesten inte smärtan).
Nu är jag lungn igen men söndergråten, lite citronyoghurt som tröst.

Hur var er dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0