Plus size och html

Igår kväll tog det mig TVÅ timmar att skriva mitt allra första inlägg och ändå glömde jag det viktigaste. Så för att fortsätta som igår:

Jag är en plus size tjej och ÄLSKAR att shoppa kläder. Det är väl ganska känt att Sveriges tjockisutbud inte är stort, så jag vänder mina ögon mot England. Yours clothing är min favoritaffär, de har klänningar och toppar to die for. Jag är inte en sån person som köper mycket byxor. Förutom mina mjukis-byxor är klänningar och kjolar det jag har på mig mest. Det blir oftast mycket svart, när jag tänker efter äger jag nog ingenting som inte är svart.

Jag har problem med utseendet på min blogg. Den är inte... jag. Html-kodning gör mig tokig och jag förstår absolut ingenting. Jag bara stirrar på dem och hoppas att det ska lösa sig av sig själv, precis som jag vill ha det.
Nu ska jag kämpa vidare, surfa på nätet och hitta lösningen till alla problem. Thank god for the internet!

/Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0